قاسم پور گفت: انجام تمامی فعالیت های گردشگری در استان در شرایط حاضر ممنوع است و شهروندان مجاز به اجاره دادن منازل، ویلا و ... به مسافران و گردشگران نیستند.
کد خبر: ۸۲۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 07 March 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«عبدالرضا قاسم پور»،در ستاد استانی «مقابله با ویروس کرونا»، گفت: به دلیل حفظ سلامت عمومی، تمامی اماکن گردشگری و تاریخی فارس تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

معاون استاندار فارس افزود: از تمام هموطنان در سراسر کشور نیز درخواست شده است تا به فارس سفر نکنند و برای ورود مسافران نوروزی به استان نیز محدودیت در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: به منظور کنترل ورودی های فارس و شیراز، اقدام به استقرار بازرسان دانشگاه علوم پزشکی شده است و نیروی انتظامی، پلیس راهور و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز جاده ها را کنترل می کنند و افراد مشکوک به کرونا نیز قرنطینه می شوند.

قاسم پور تصریح کرد: انجام تمامی فعالیت های گردشگری در استان در شرایط حاضر ممنوع است و شهروندان مجاز به اجاره دادن منازل، ویلا و ... به مسافران و گردشگران نیستند.

وی اعلام کرد: مدارس، مسافرخانه، هتل، دفاتر خدمات مسافرتی و ... نیز تعطیل هستند و با هر فعالیتی در این زمینه، برخورد قانونی و جدی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار